Anda Berada Di

  • Matlamat Hidup
  • Perbankan Seharian Anda
  • Perkhidmatan Digital
  • Promosi
  • Bantuan & Sokongan
  • Pautan Segera

We're here for you.

To ensure you have the right support you need, CIMB remains committed to do what is right for you. We would like to understand your financial situation and whether you are considering updating your payment schedule in order to reduce your overall cost of borrowing / financing in the long-run.  

 

The survey  is open to customers who participated in our various Payment Assistance Programs, and it will take only less than 5 minutes of your time to complete!

 

Please note that this survey is only for information gathering and is not intended in any way to formalize any changes to your existing loan or financing arrangement. 

 

For more information, please refer to this FAQ.   

 

 

If you are experiencing any financial difficulties, please do not hesitate to contact us at any of our available channels. We may be able to help.

 

View our contact details.

Kami di sini untuk anda.

Bagi memastikan anda mendapat bantuan yang diperlukan, CIMB kekal komited untuk melakukan yang terbaik untuk anda. Oleh itu, kami ingin memahami keadaan kewangan anda dan sekiranya anda sedang mempertimbangkan langkah-langkah seperti mengemas kini jadual pembayaran anda untuk mengurangkan jumlah kos pinjaman/pembiayaan anda dalam jangka masa panjang.

 

Tinjaun ini terbuka kepada pelanggan yang telah menyertai salah satu daripada Program Bantuan Bersasar kami, dan ia hanya akan mengambil masa kurang daripada 5 minit untuk diselesaikan!

 

Sila ambil maklum bahawa tujuan tinjauan ini hanya untuk pengumpulan maklumat, ianya tidak akan mengubah secara rasmi mana-mana pengaturan pinjaman  atau pembiayaan anda yang sedia ada. 

 

Untuk maklumat lanjut, sila rujuk FAQ ini.

 

 

Jika anda mengalami sebarang masalah kewangan, sila menghubungi kami di mana-mana saluran kami yang tersedia. Kami mungkin boleh membantu.

 

Klik di sini untuk melihat butiran hubungan kami.