{{tile.title}}
{{tile.description}}
{{tile.expiryDate}}
Kami akan bersama anda sebentar lagi.
Tingkatkan Pengalaman Samsung Anda dengan Pinjaman Peribadi e-Zi Tunai CIMB Bank – dan Dapatkan Bayaran untuknya!
Beli peranti atau alat pakai Samsung Galaxy terpilih dan nikmati rebat tunai apabila anda memohon Pinjaman Peribadi e-Zi Tunai CIMB Bank.
Tempoh Kempen: 1 Jun 2025 hingga 30 September 2025.
Untuk maklumat lanjut tentang Terma & Syarat kempen, klik di SINI.
Individu berumur 21 hingga 60 tahun¹
Dokumen Pendapatan | |
---|---|
Bermajikan | (a) Slip gaji minimum 3 bulan terkini*; DAN
(b) Penyata KWSP terkini dengan sumbangan minimum 3 bulan |
Bekerja Sendiri | (a) Dokumen Pendaftaran Perniagaan; DAN
(b) Resit perakuan e-pemfailan Borang B (Resit Ringkasan Sahaja) dengan resit pembayaran LHDN |
CIMB e-Zi Tunai | Pembiayaan Peribadi "Kredit A" | |
---|---|---|
Jumlah Pinjaman | RM1,000 | RM1,000 |
Tempoh | 3 minggu (pinjaman berdasarkan keperluan) | 6 bulan (tempoh minimum adalah 6 bulan) |
Kadar Faedah (Rata) | 24% setahun (anggarkan kadar tertinggi) | 18% setahun (anggarkan kadar tertinggi) |
Jumlah Faedah / Keuntungan Yang Dikenakan | RM14 | RM90 |
Fi Pemprosesan | Tiada Fi | RM20 (2%) |
Duti Setem | Diketepikan | RM5 (0.5%) |
Jumlah Fi & Caj Yang Dibayar oleh Anda | RM14 | RM115 |
Peringkat Permohonan | Komunikasi |
---|---|
Permohonan | Pelanggan membaca terma–terma dokumen CIMB e-Zi Tunai di laman web produk CIMB, dan menilai kesesuaian peribadi untuk produk: (a) Lembaran Pendedahan Produk (PDS); (b) Terma-Terma dan Syarat-Syarat Produk |
Pra-penerimaan | Setelah pinjaman diluluskan, pelanggan perlu dengan nyata menerima terma-terma pinjaman sebelum pinjaman berkuat kuasa.
Sebelum menerima pinjaman, pelanggan membaca butiran pinjaman CIMB e-Zi Tunai yang akhirnya diluluskan. Pelanggan mempunyai pilihan untuk membatalkan pinjaman jika pelanggan tidak berminat untuk meneruskan dengan terma-terma pinjaman yang diluluskan. |
Selepas penerimaan | Sesalinan Lembaran Pendedahan Produk (PDS) dan Notis Pelepasan, dengan butiran pinjaman yang lengkap, akan dihantar melalui e-mel kepada pelanggan. |
Pengurusan Pinjaman | Pelanggan boleh melihat kadar faedah pinjaman melalui: (a) Aplikasi eDompet TNG dalam halaman butiran pinjaman; (b) Aplikasi mudah alih CIMB OCTO; (c) Lembaran Pendedahan Produk (PDS) dan Notis Pelepasan CIMB yang dihantar melalui e-mel.
Pelanggan yang menghadapi kesulitan dalam membuat bayaran balik, hendaklah menghubungi CIMB secepat mungkin untuk membincangkan bayaran balik alternatif. CIMB Bank Berhad – Unit Resolusi Pelanggan Alamat: Peti Surat 10338 Pejabat Pos Besar Kuala Lumpur 50710 Wilayah Persekutuan Telefon: +603 6204 7788 E-mel: contactus@cimb.com
Sebagai alternatif, pelanggan boleh dapatkan perkhidmatan Agensi Kaunseling dan Pengurusan Kredit (AKPK), sebuah agensi yang ditubuhkan oleh Bank Negara Malaysia untuk memberikan perkhidmatan percuma dalam pengurusan kewangan, kaunseling kredit, pendidikan kewangan dan penstrukturan semula hutang bagi individu. Anda boleh menghubungi AKPK di:
Alamat: Tingkat 5 & 6, Menara Bumiputra Commerce, 11 Jalan Raja Laut, 50350 Kuala Lumpur Telefon Umum: 03 2616 7766 Nombor Faks: 03 2616 7601 Laman Web: www.akpk.org.my |
{{tile.description}}
{{tile.expiryDate}}
Kelulusan dan pengeluaran segera⁵ tanpa memerlukan dokumen⁶<br />
Mohon pembiayaan peribadi secara dalam talian dengan mudah, eksklusif untuk kakitangan kerajaan.