Anda Berada Di

  • Matlamat Hidup
  • Perbankan Seharian Anda
  • Tawaran & Promosi
  • Perkhidmatan Digital
  • Bantuan & Sokongan
  • Pautan Segera

Saya cuba membuat pembayaran menggunakan DuitNow Cross Border QR (CBQR) dan jumlah itu telah didebitkan daripada akaun saya, tetapi transaksi saya tidak berjaya. Apakah yang patut saya lakukan?

 

Jika ini berlaku kepada anda, hubungi Pusat Hubungan CIMB dengan segera atau sekurang-kurangnya dalam tempoh 30 hari kalendar dari tarikh transaksi. Untuk butiran hubungan kami, lawati laman Hubungi Kami di laman web rasmi CIMB kami atau rujuk nombor di belakang kad anda.

Jika laporan dibuat hanya selepas 30 hari kalendar dari tarikh transaksi, CIMB dan Pemilik & Operator DuitNow QR berhak untuk menolak sebarang pertikaian.