Anda Berada Di

  • Matlamat Hidup
  • Perbankan Seharian Anda
  • Tawaran & Promosi
  • Perkhidmatan Digital
  • Bantuan & Sokongan
  • Pautan Segera

Apabila saya cuba log masuk, saya mendapat mesej ralat yang memaklumkan bahawa ID Pengguna dan Kata Laluan saya tidak betul. Apa yang perlu saya lakukan?

Sila masukkan ID Pengguna dan Kata Laluan CIMB Clicks anda dengan betul sekali lagi. Anda mempunyai maksimum 3 percubaan untuk memasukkan kata laluan anda. Selepas 3 percubaan yang tidak berjaya, akses Perbankan Dalam Talian anda akan digantung atas sebab keselamatan. Anda boleh mengaktifkan semula akses Perbankan Dalam Talian anda dengan log masuk ke laman web CIMB Clicks dan klik pada tab 'Lupa ID/Kata Laluan'.

 

Harap maklum bahawa walaupun akses CIMB Clicks anda telah disekat, anda masih boleh terus mengakses akaun anda melalui ATM dan melakukan transaksi biasa.