Cari
Back
Kiriman Wang  
CIMB@Work  
Sustainability at CIMB  
Perkhidmatan Perbankan Islamik  
Pelaburan  
Promosi Terkini  
CIMB Deals  
Aplikasi CIMB OCTO  
CIMB Clicks  
CIMB Partner Pay Solution  
DuitNow QR  
Diperibadikan Untuk Anda  
Pusat Bantuan Pelanggan  
You're viewing:
Perbankan Peribadi
Other Sites
Perbankan Seharian Anda
Akaun
Kad
Pembiayaan
Lebih Perkhidmatan
Perbankan Islamik
Pengurusan Kekayaan
Insurans/Takaful
Bantuan & Sokongan
Kadar & Caj
Kalkulator
Keselamatan & Penipuan
logo
MY - BM

Apabila saya cuba log masuk, saya mendapat mesej ralat yang memaklumkan bahawa ID Pengguna dan Kata Laluan saya tidak betul. Apa yang perlu saya lakukan?

Sila masukkan ID Pengguna dan Kata Laluan CIMB Clicks anda dengan betul sekali lagi. Anda mempunyai maksimum 3 percubaan untuk memasukkan kata laluan anda. Selepas 3 percubaan yang tidak berjaya, akses Perbankan Dalam Talian anda akan digantung atas sebab keselamatan. Anda boleh mengaktifkan semula akses Perbankan Dalam Talian anda dengan log masuk ke laman web CIMB Clicks dan klik pada tab 'Lupa ID/Kata Laluan'.

 

Harap maklum bahawa walaupun akses CIMB Clicks anda telah disekat, anda masih boleh terus mengakses akaun anda melalui ATM dan melakukan transaksi biasa.