Anda Berada Di

  • Matlamat Hidup
  • Perbankan Seharian Anda
  • Tawaran & Promosi
  • Perkhidmatan Digital
  • Bantuan & Sokongan
  • Pautan Segera

Bolehkah saya menjadualkan semula tarikh pengutipan saya jika terdapat sebarang perubahan dalam perjalanan atau penerbangan saya?

Ya. Anda dibenarkan menjadualkan semula tarikh pengutipan dalam talian SEKALI sahaja, dan ia mestilah 2 hari sebelum tarikh pengutipan awal anda dan maksimum 60 hari dari tarikh pesanan awal termasuk hujung minggu dan cuti umum.      

 

Walau bagaimanapun, jika anda tidak muncul pada tarikh pengutipan, pegawai kami akan menghubungi anda pada hari berikutnya dan anda boleh menjadualkan semula tarikh pengutipan sehingga 60 hari dari hari anda membuat pesanan.

 

Jika anda ingin menjadualkan semula tarikh pengutipan, anda boleh menghubungi Pusat Hubungan Pengguna kami dan permintaan anda akan diproses dalam masa 2 hari bekerja.