Anda Berada Di

  • Matlamat Hidup
  • Perbankan Seharian Anda
  • Tawaran & Promosi
  • Perkhidmatan Digital
  • Bantuan & Sokongan
  • Pautan Segera

Saya mahu melihat akaun CIMB Bank Singapura saya. Apa yang perlu saya lakukan?

Anda akan diminta untuk membuat Permintaan Pautan Akaun melalui CIMB Clicks.


Ikut langkah-langkah berikut untuk melakukan Permintaan Pautan Akaun melalui CIMB Clicks:

 

1. Log masuk ke CIMB Clicks

 

2. Pergi ke Perkhidmatan > Pautkan Akaun > Akaun Singapura

3. Masukkan No. ID Anda /No. Pasport *

4. Terima Terma & Syarat dan klik butang 'Hantar'

 5. Klik pada 'Minta TAC' dan masukkan TAC yang diterima melalui CIMB Messenger atau SMS.

     Hantar permintaan anda dengan mengklik 'Sahkan'.

6. Status permintaan anda akan dihantar ke Peti Surat CIMB Clicks.

 

Sebaik sahaja permintaan diluluskan, anda akan melihat akaun anda. Anda akan dimaklumkan melalui e-mel (Peti Surat CIMB Clicks) dalam masa 3 hari.

*ID mungkin salah satu yang berikut:

 

   • Nombor ID Malaysia (untuk Warganegara Malaysia)
 

   • Nombor ID Singapura (untuk Warganegara Singapura)
 

   • Nombor Pasport (untuk Warga Asing)
 

   • Nombor Pemastautin Tetap
 

Nota: Anda hanya perlu memautkan akaun anda sekali sahaja. Seterusnya, sila pergi ke Akaun Saya > Klik pada bendera Singapura