Cari
Back
Perbendaharaan  
Lebih Perkhidmatan  
Perbankan Islam  
Promosi Terkini  
OCTO Biz  
BizChannel@CIMB  
Corporate Cards Online  
Permohonan Tersimpan Diambil Semula-i  
Pusat Bantuan Pelanggan  
Cari Kami  
You're viewing:
Perbankan Perniagaan
Other Sites
Perniagaan Seharian
Deposit & Pelaburan
Kad
Pengurusan Wang
Penyelesaian Perniagaan
Penyelesaian
Kewangan Perdagangan
Pembiayaan
Insurans / Takaful
Lebih Perkhidmatan
Perbankan Islam
Bantuan & Sokongan
Kadar & Caj
Keselamatan & Penipuan
logo
MY

Apa perlu saya buat jika mesej masih muncul selepas saya betulkan masa?

  • Pastikan sambungan internet anda berfungsi (Wi-Fi atau data mudah alih)
  • Mulakan semula (restart) peranti anda dan buka semula aplikasi
  • Jika mesej masih muncul, semak sama ada jam peranti anda ditetapkan secara manual. Jika ya, tukar semula kepada tetapan automatik.
  •  

    Mencari Lebih Banyak Soalan?

    Mahukan Maklumat Lanjut?

    Hubungi Kami

    Tempatan: 1300 888 828 
    Luar Negara: +603 2297 3000

    Isnin hingga Jumaat dari 8.00 pagi hingga 7.00 petang, Sabtu dari 8.00 pagi hingga 5.00 petang (tidak termasuk cuti umum)