Anda Berada Di

  • Matlamat Hidup
  • Perbankan Seharian Anda
  • Perkhidmatan Digital
  • Promosi
  • Bantuan & Sokongan
  • Pautan Segera

Notis Penting

Queue Management System (QMS) Baharu

 

15 November 2022

 

Dalam usaha kami untuk menambah baik pengalaman perbankan anda, kami amat berbesar hati ingin memaklumkan bahawa, kami akan memperkenalkan Queue Management System (QMS) baharu di semua Cawangan kami secara berperingkat mulai 12 November 2022.


Melalui QMS baharu ni, pelanggan akan diberikan tiket giliran digital (tanpa kertas) sebagai sebahagian daripada usaha untuk kelestarian alam sekitar.


Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan atau memerlukan bantuan, sila hubungi Pusat Panggilan Pelanggan kami. Untuk Individu, hubungi +603 6204 7788, untuk Preferred, hubungi 1300 885 300.

 

 

Terima kasih kerana melakukan urusan perbankan dengan kami dan sokongan berterusan yang anda berikan.

 

 

CIMB Bank Berhad & CIMB Islamic Bank Berhad.